Mai jos vei gasi termenii care constituie politica noastra de transport.
1. Politica de transport. Timpul de procesare a coletelor. Toate comenzile sunt procesate în 1-2 zile lucrătoare. Comenzile nu sunt expediate sau livrate in weekenduri sau de sarbatori nationale. Dacă avem un volum mare de comenzi, livrarile pot fi întârziate cu cateva zile. Te rugam a permite livrarea cu intarziere de 2-3 zile pentru comenzile interne si intre 3-5 zile pentru comenzile internationale.
Daca va exista o intârziere semnificativa pentru comanda ta, te vom contacta prin e-mail sau telefon pentru confirmare.
2. Tarifele de expediere și estimările de livrare. Taxele de expediere pentru comanda ta vor fi calculate și afisate in pagina de checkout. Ocazional pot să apara intarzieri la livrare.
3. Confirmarea expedierii și urmărirea comenzii. Dupa plasarea comenzii veti primi un sms sau e-mail de confirmare a expedierii (odata ce comanda a fost trimisa la curier) care contine numarul de urmarire (tracking number). Numarul de urmarire a comenzii va fi activ în 24 de ore.
4. Daune. Thefitologyapparel.ro nu raspunde pentru produsele deteriorate sau pierdute in timpul expedierii. Daca ai primit comanda deteriorata, te rugam sa contactezi curierul/transportatorul de expediere pentru a depune o reclamatie. Te rugam sa fotografiezi si salvezi toate materialele de ambalare și marfurile deteriorate inainte de a depune o reclamatie.
5. Politica de retur. Politica noastra de returnare și rambursare oferă informații detaliate despre optiuni și proceduri pentru returnarea comenzii.