Daca produsele comandate nu sunt ceea ce te-ai asteptat, atunci poti returna produsele fara probleme in 14 zile de la primirea acestora, costurile returului fiind suportate de noi.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare ca atunci cand l-ai primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Produse digitale / suplimentare nereturnabile:
– carduri cadou
– produse software descarcabile
Te rugam sa nu trimiti produsul inapoi fara a ne contacta in prealabil. In acest caz produsul nu va fi schimbat.
Există anumite situații în care se acorda numai rambursari partiale (daca este cazul)
– semne evidente de utilizare.
– orice produs care nu este în starea initiala, este deteriorat din motive care nu depind de noi.
– orice produs care se doreste a fi returnat mai tarziu de 14 zile de la cumparare.
Rambursari (daca este cazul)
Odată ce produsul este returnat și inspectat, iti vom trimite un e-mail pentru a te anunta despre aprobarea sau respingerea rambursarii. Daca cererea este aprobata, rambursarea va fi procesata și vei primi banii intr-un cont bancar.
Produsele la promotie
Numai produsele cu pret regulat pot fi rambursate, din pacate articolele cumparate in timpul unei promotii nu pot fi rambursate.
Cadouri
În cazul în care produsul a fost platit cu un card cadou, vei primi un credit cadou pentru valoarea produsului rambursat.
Cerere de retur
Pentru a returna produsul, trebuie mai întâi sa ne contactezi prin e-mail la adresa: contact@aikymo.ro si sa soliciti o rambursare sau un schimb. Nu trimite niciun produs fara a fi aprobat initial de echipa noastra.